Klantenservice (ma - vr 09:00 - 17:00): 038 - 4669338
Shopping: Subtotaal winkelwagen:€ 0,00

FAQ

Veelgestelde vragen

 

Betaalwijze

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen per bankoverschrijving, Ideal, Paypal, via credit card - Paypal of achteraf betalen via Cashper. Voor betaling via Paypal geldt een toeslag van 2%. Voor betaling via Cashper geldt een toeslag van 5 € per bestelling. Deze toeslag wordt verekend door Cashper. Betalen achteraf via Cashper kan tot een maximum bedrag van 250 € en alleen in Nederland door particulieren.

Wat zijn de bankgegevens van Kaldi?
Kaldi koffie & thee
Rabobank: 38.73.07.338
te Zwolle

IBAN: NL13 RABO 0387 3073 38
BIC: RABONL2U


Verzenden

Wanneer mag ik mijn bestelde producten verwachten?
Binnen 1-3 werkdagen na betaling. Mocht een product onverwacht niet op voorraad zijn, dan wordt er contact met u opgenomen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat te doen?
U kunt het product zelf terugsturen, wij vergoeden de verzendkosten. Ook kunnen wij het pakket op laten halen, dan hoeft u de deur niet uit. Hierover wordt dan een afspraak met u gemaakt.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De vaste verzendkosten bedragen 4,95 € per bestelling. De verzendkosten voor een levering in Duitsland, Belgie en Luxemburg bedragen 7,95 €. Andere landen in Europa 14,95 €.

Producten

Ik heb een artikel in een van uw winkels gezien, maar ik kan deze niet vinden in uw webshop?
Neem contact met ons op via het contactformulier, dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen.

Ik heb een product gezien op de webshop en wil graag meer informatie?
Neem contact met de klantenservice of kom langs bij een van de vestigingen. In de winkel krijgt u de beste voorlichting!

Service en garantie

Waar kan ik terecht voor service en garantie op aangekochte producten?
Voor service en garantie kunt u terecht bij een van de Kaldi winkels bij u in de buurt of u kunt contact opnemen met de klantenservice.

Voor vragen over machines kunt u beste contact opnemen met de diverse service afdelingen:

Jura: 0900 - 235 58 72
Gaggia en Philips Saeco (binnen garantie): 0900-2021177
Gaggia (buiten garantie): 0320-237930 vragen naar Aad Zoon
ECM Manufacture: 073-5949764

Electrolux: 0172-468300

Retouren

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Een product retourneren doet u aan:
 

Kaldi koffie & thee
Popovstraat 70
8013 RK Zwolle

De kosten die hier aan verbonden zijn, zijn voor uw eigen rekening.

Kortingscodes

Ik heb een kortingscode, hoe vul ik die in?
Een kortingscode kunt u invullen onderaan de pagina nadat u een product in uw winkelmandje heeft geplaatst. Sommige codes werken alleen bij een bepaald bestedingsbedrag. De code werkt dan alleen als u die invult nadat u het betreffende bestedingsbedrag in uw winkelmandje hebt bereikt. Er zijn ook codes, zoals bv de code die u ontvangt na het achterlaten van een review, die 1 keer per gebruiker geldig zijn. Om de code te kunnen gebruiken moet u ingelogt zijn, zodat we de code kunnen koppelen aan uw email adres.

Welke kortingscodes zijn er op dit moment?
Regelmatig vernieuwen wij de kortingscodes. Op www.kaldi.nl/aanbiedingen vindt u een actueel overzicht van codes die geldig zijn.