Kaldi: Innovaties op European Coffee Symposium 2016

Kaldi: Innovaties op European Coffee Symposium 2016
november 24, 2016 Kaldi
Hans Tietema op een podium tijdens een presentatie

In Boedapest vond afgelopen drie dagen het negende European Coffee Symposium plaats. Het symposium wordt georganiseerd door Allegra Strategies, een bedrijf wat statistieken verzamelt van de koffie branche in Europa.

Een weerzien van oude bekenden, een groot Europees netwerk event en het wordt elk jaar groter en groter. Grote ketens als Starbucks, Nero en Costa staan naast kleinere individuele koffiespeciaalzaken om kennis en informatie te delen om zo elkaar en de koffie branche sterker te maken.

Tijdens de derde dag van het symposium was er ruimte voor een aantal sprekers uit de wereld van koffie. Eigenaar en oprichter Hans Tietema presenteerde namens Kaldi de ontwikkelingen bij het bedrijf binnen het thema “Innovation in changing times”. Zo werkt Kaldi aan een eigen E-learining omgeving voor franchisenemers, is er een uitgebreide online rapportage tool voor de franchisenemers die continu voorzien wordt van nieuwe mogelijkheden en volgt er op korte termijn een update van de huidige Kaldi app, waarin ondermeer nieuw een loyaliteitsprogramma wordt ingepast.

Ook worden er elk jaar prestigieuze prijzen uitgereikt tijdens het symposium. De Nederlander Willem Huisman van Brita mocht een award in ontvangst nemen voor zijn jarenlange bijdrage aan de koffie industrie en het Nederlandse bedrijf Bocca greep net naast de prijs voor beste koffiebrander van Europa.

Tietema was trots namens Kaldi het podium te mogen betreden. “Het is een evenement met aanzien in de koffiewereld en dat Kaldi hier vertegenwoordigd is geeft aan dat we gezien worden als een belangrijke speler.”

In 2017 zal de jubileum editie, het 10e European Coffee Symposium, plaats vinden in Warschau.

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Schrijf je in voor de Kaldi nieuwsbrief

Aanmelden